Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~inis | użytkownik

imię i nazwiskoola adresWarszawa zarejestrowany13.08.2006 @20:34:36 ostatnio na stronie31.05.2013 @23:02:31



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fot.tyminska.prv.pl Gadu-Gadu5952013
digarty240 komentarze954 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~drig    28.10.2007 @21:23:11
czesc kochanie:D
ostatnio edytowane: 2007-10-28 21:23:35
~mera    20.10.2007 @10:40:46
dziekujemy serdeczniebardzo na milo
_______
EM-PHOTO.EU
~mera    20.10.2007 @10:28:04
my tez sie tak smialismy ze cud ze to zdjecie sie udalo w ogole zrobic
_______
EM-PHOTO.EU
~bardzica    02.10.2007 @23:29:44
moja lubić Twoja galeria
Martyna
_______
Opinia jest jak dupa, każdy ma swoją
~fiminii    27.09.2007 @23:42:42
co u ciebie skarbie?
~yhy    17.09.2007 @17:03:08
hmm to duzo i jeszcze wlosy masz ja mam nieparzyste 41
~yhy    14.09.2007 @21:02:41
hmm, ile twa glowa liczy dreadow? hmm, cos mnie naszlo. pozdrawiam
~yhy    21.08.2007 @18:27:21
hejej. chyba nie widzialem Ciebie na ostrodzie, hmm a moze bylas? mieli winyle, tyle tanich winyli. gdybym mial gramofon to bym sie zaopatrzyl
~OrangeBlood    10.08.2007 @21:34:22
fisz pod zdjęciem. :d
~yhy    10.08.2007 @11:40:21
a prosze prosze. jak pierwszy raz wszedlem na twoj profil to spodobaly mi sie teksty, ktore mialas wpisane(nie wiedzialem, ze to fisz:P) i tak dzieki temu baardzo polubilem pana Fisza. pozdrawiam,
~eugi    04.08.2007 @09:19:06
_______
~Nazaal    01.08.2007 @21:16:10
dzięki
~radioaktywna    01.08.2007 @20:29:24
dziękuję
~mglywestchnien    01.08.2007 @19:43:05
miało wymiary 1500x na ileś to mi powiedzeli że jest beznadziejne i kazali mi zmniejszyć. Zmniejszyłam - też źle
~beta2    01.08.2007 @17:45:49
dziekuje:>
_______
"may angels lead you in"
~zuzuu    01.08.2007 @12:10:43
prosz-osz-sz..
_______
^Ja tutaj straszliwe bzdury wypisuję, i tak musi być.
(ja nie wiem i nie wiem, co to jest narutorutonarutor!)
~insomniac    01.08.2007 @11:30:06
super profil Ah
_______
(...) dobra fotografia wymaga pracy nie tylko oka ale i głowy i serca.
~mieszkoo    31.07.2007 @12:41:43
dziek ;]
pozdro
~fiminii    30.07.2007 @16:49:03
jak byuo?
~ewaldek    30.07.2007 @14:02:45
jesli masz wiecej zdjec z Portugali to czekam pozdrawiam
~snitte    25.07.2007 @20:55:56
przyjemna galeryja
~zdoonek    30.06.2007 @21:13:39
" serial
Zapukaj cicho-puk puk puk-do moich antywłamaniowych drzwi, patrz piórka mam zlepione całe... "

kuchnia ! dobry track ;>
~fiminii    29.06.2007 @09:32:17
już mówie kasia eS wyszuła za mąż w zeszłym tygodniu, krzys i imo sa wielkimi pianistami, paulina idzie na projektowanie ubioru, ja z gremlinem na foto do wro, gdzie bedzie takze ewel i krzys - ewelinka idzie na bohemistyke, bo kocha czeski, czeską pragę i inne miłostki, kocha też politologie, ja kocham hist sztuki, ale dzis o 12 okaze sie ze kiepsko ją zdałam, więc powiem uniwersytetowi baj baj, pojade w sina dal. zaluje ze nie ide na sinologie, na architekture, na asp ale wszytko ejscze przedemną, wystarczy zdac na maturze matme i jakis jezyk, moze to bedzie hiszpanski. baw sie dobrze kochanie w portugalii
~DrutKolczastyObozowy    27.06.2007 @00:25:59
prosz i zaprash do mnie^^ nah nah^^
~sugarfreecherry    22.06.2007 @10:38:34
hej hej śliczny rudzielcu
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt